SLA Management
Op deze pagina zijn de kosten te vinden voor het door ons laten beheren van netwerk (switching/routing) apparatuur
SLA Brons
€30 / maand
Optie | Inbegrepen? |
---|---|
Beheren van switch/router | Inclusief |
Beveiligen van switch/router | Optie |
24/7 monitoren | Inclusief |
24/7 noodnummer | Inclusief |
Gegarandeerde reactietijd binnen | 2 uur |
Tijd inbegrepen bij calamiteiten | 30 min |
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden | 15 min |
Meedenken en adviseren | Uurtarief * |
SLA Silver
€80 / maand
Optie | Inbegrepen? |
---|---|
Beheren van switch/router | Inclusief |
Beveiligen van switch/router | Inclusief |
24/7 monitoren | Inclusief |
24/7 noodnummer | Inclusief |
Gegarandeerde reactietijd binnen | 1 uur |
Tijd inbegrepen bij calamiteiten | 30 min |
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden | 30 min |
Meedenken en adviseren | Uurtarief * |
SLA Gold
€145 / maand
Optie | Inbegrepen? |
---|---|
Beheren van switch/router | Inclusief |
Beveiligen van switch/router | Inclusief |
24/7 monitoren | Inclusief |
24/7 noodnummer | Inclusief |
Gegarandeerde reactietijd binnen | 0,5 uur |
Tijd inbegrepen bij calamiteiten | 30 min |
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden | 60 min |
Meedenken en adviseren | Uurtarief * |
SLA Brons | SLA Silver | SLA Gold | |
---|---|---|---|
€30 / maand |
€80 / maand |
€145 / maand |
|
Opties | |||
Beheren van switch/router | Inclusief | Inclusief | Inclusief |
Beveiligen van switch/router | Optie | Inclusief | Inclusief |
24/7 monitoren | Inclusief | Inclusief | Inclusief |
24/7 noodnummer | Inclusief | Inclusief | Inclusief |
Gegarandeerde reactietijd binnen | 2 uur | 1 uur | 0,5 uur |
Tijd inbegrepen bij calamiteiten | 30 min | 30 min | 30 min |
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden | 15 min | 30 min | 60 min |
Meedenken en adviseren | Uurtarief * | Uurtarief * | Uurtarief * |
Bestellen | Bestellen | Bestellen |
Extra prijzen
Probleemoplosssing op locatie | € 0,78 p/km + €110 per uur op locatie |
Uurtarief zonder SLA | € 110 euro per uur |
Uurtarief met SLA | € 75 euro per uur |
SLA Management van HostingProf
SLA Management, ook wel Service Level Agreement Management genoemd, is een belangrijk onderdeel van het beheren van diensten en producten. Het is de manier waarop een organisatie de verwachtingen en afspraken met haar klanten vastlegt en bewaakt.
SLA Management omvat het beheer van de prestaties en kwaliteit van diensten en producten, evenals het opstellen en beheren van afspraken over de levering en ondersteuning ervan. Dit omvat bijvoorbeeld de beschikbaarheid van een product of dienst, de respons- en oplostijden voor problemen en het gebruik van bepaalde resources.
SLA Management is belangrijk omdat het zorgt voor transparantie en duidelijkheid tussen een organisatie en haar klanten. Het stelt klanten in staat om te weten wat ze kunnen verwachten van een product of dienst en geeft aan hoe problemen opgelost zullen worden. Bovendien helpt het bij het beheren van de klanttevredenheid en -loyaliteit.
Om een goed SLA Management systeem te hebben, is het belangrijk om duidelijke en haalbare doelstellingen op te stellen en te meten hoe goed deze worden behaald. Het is ook belangrijk om regelmatig te communiceren met klanten over de voortgang en eventuele wijzigingen in de afspraken. Door een goed SLA Management systeem te hebben, kan een organisatie haar diensten en producten op een professionele en effectieve manier aanbieden en de tevredenheid van haar klanten verhogen.